Vores FAQ's - Ofte stillede spørgsmål

Generelt

Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret.

Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.

Du kan indløse din rabatkode ved at klikke på indkøbskurven oppe i højre hjørne. Når du er i indkøbskurven, finder du i højre side under feltet med ikonerne for betalingsmuligheder et felt angivet RABATKODE. Her indsætter du din rabatkode og klikker herefter 'Tilføj'.

Prøv først at anvende en anden browser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt os da venligst på email: team@furnishment.dk

Levering

Vi leverer inden for 2-7 arbejdsdage efter din ordreafgivelse. 

Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind. Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i sjældne tilfælde forekomme forlænget leveringstid.

Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.

Hvis du ikke har modtaget din pakke 4 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos fragtfirmaet eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.

Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresseoplysninger, da vores ordreprocesser kører automatisk. Har du skrevet en forkert adresse, kan vi forsøge at ændre oplysnigerne, så længe du er i kontakt med os inden for en time efter dit køb. Er det ikke muligt, vil vores leveringspartner oftest returnere pakken til os, og vi vil refundere dig for ordren. 

Har du fortrudt dit køb, kan du gøre følgende: 

Du kan modtage pakken og bede om at få tilsendt et returlabel. Denne proces er hurtig returfragten er gratis. 

Refundering

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos Furnishment. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

1. Bestil din returlabel 

Bestil din returlabel ved at kontakte kundeservice: team@furnishment.dk.
Det er gratis for dig at returnere med den bestilte returlabel.

2. Gør din pakke klar til returnering
Pak varen(e) omhyggeligt og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til.

Vigtig! Har du flere returordrer, skal disse sendes separat, da refundering ellers ikke kan gennemføres. 

Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Der kan gå op til 30 dage fra, at du afsender din returordre til, at vi har refunderet dig pengene. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Bemærk, at der er længere transaktionstid på refundering til Paypal eller Mastercard. 

Vi har en meget streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at lave en reklamation på en vare, er du velkommen til det, såfremt den er købt her på vores Homez webshop.

Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer her.

Mangler du svar?

Hvis du stadig står og undre dig lidt over hvad du skal gøre, så tøv endelig ikke med at bruge vores kontaktformular.

Vi stræber efter at svare dig hurtigst muligt.